Tuesday, September 9, 2008

Sayang

x dapat aku lindungi perasaan
yang kini bertahta di hati
x dapat aku sembunyikan
betapa aku sayang pada mu
sejak mula kita bersua
kau bagai hadir beri cahaya
menerangi setiap ruang kegelapan ku
kau terangi hari2 ku
kau limpahi kasih sayang ku pada ku
aku gembira
aku bahagia

sayang yang tercipta bukan paksaan
sayang yang wujud bukan lah mainan
bersungguh dan benar bersungguh
kau kesayangan ku
kau beraja di hati ku

namun bila ku renung diri ini
aku rasa kekilafan ku
betapa aku x layak buat mu
betapa aku terlalu kerdil di sisi mu
mengulit mimpi indah
semmgnya membahagia
namun sampai bila
tuk aku berangan2 mengutip kebahagiaan
yang sudah terang
yang bukan kan menjadi milik ku

biarpun seketika bahagia ku menjelma
biarpun sekelumit cuma gembira ku rasa
aku pasrah
aku sedari diri ini
kau
walau kau kesayangan ku
namun ku x mampu memiliki mu

dengan hati sarat dengan penuh seksa
aku kembalikan perhiasan yang ku pinjam
ku letakkan semula di tempat asalnya
semoga bahagialah kau di sana
melarik kebahagiaan abadi
yang sedia menjadi milik mu...

No comments:

Others Entry

Related Posts with Thumbnails