Saturday, September 6, 2008

Posa Ke-6

Dah 6 hari upanya berposa.. pergh..cam x caya jekr. Smlm aku berbuka umah ibu, sbbnya anto anak2 kat umah ibu. Amsyar sakit mata, so B anto g klinik menara smlm, alhamdulillah malam tuh ngok dah ok dah mata dia.Punya banyak makanan yang ada smlm. B beli tepung pelita, murtabak, laksa, ayam panggang n tongkeng ayam. Aku plak beli murtabak goreng, cempedak goreng, kopok lekor, wani li kebab, tepung pelita. Ibu plak masak ayam goreng, mee kari, nasi putih, ikan masam manis, sotong kicap, keladi goreng, air buah... huuee.. punya banyak le makanan.

rie nie aku lepak jekr umah ibu. B janji nak g men boling, so sementara ibu n ayah g pasar leh arr g men boling, upa2nya epas mandi n siap2..ibu ayah balik dah. Aku kunun2 nak pakai tudung, skali B kata, x payah lah. Aku hangin lah gak. Tahu ar nak tolong siapkan bahan2 tuk malam kang. Tapi baru kul 10 so.. aku rasa sempat arr men jap. Hhmm. saya yang menurut perintah..okess.. B he said, esok main. Fine...tapi kan, kalau janji tuh agak2 x leh nak tepati, baik x yah janji or bagi paper harapan. Better like tat.

Aku just lepak men ngan amsyar, layan dia n miirul. Tapi miirul dok leka men game so aku layan amsyar jekr ler n godek2 aku nya blogspot. Tah apa jadi tah.. penin aku ngok html coding.. huuee.. letih.. letih...

mlm nie ayah wat majlis buka posa tuk sesedara tapi dengonya ayah jemput cikgu2 dia gak. hmmm..... bosannyaa...... huuueee..bohsang.. bohsang... yang sorang nie plak, aku dah kata, jangan kol or sms aku. Letih aaarr malas aku nak ngok jelingan b aku tuh.. isk...

wei.. ko reti bahasa tak.. kalau reti bagus. Aku nak cakap jepun x reti wei... agak2 ler.... dah x der idea aku nak taip menda... chiow nak lepak kat teratak plak...


2 comments:

zulsa @ Ahmad Faizul Bakti said...

Assalamualaikum...

Siapa lah yg membuatkan awak menjadi serba salah dan mengganggu awak di hujung minggu tu.

mau kena babab org tu.. tak reti reti kee org sedang berehat bersama keluarga.

Unknown said...

heheheh..x per zul... jangan babab orang tuh... saya tahu kenapa dia suka sangat nak kol saya... n saya faham.. cukup memahami...

Others Entry

Related Posts with Thumbnails