Monday, July 13, 2009

BlUes MorNiNg TurN To...GreAt MoRninG

Last week start dari hari selasa petang, aku berangkat ke PLPP, Bangi tuk hadiri kursus semarakan kerja berpasukan. Dari Ibu Pejabat, hanya 9 orang. Aku sorang, wakil bahagian aku, 2 orang wakil bahagian EB n selebihnya dari JPOKU termasuk lah adik angkat aku.

x mo citer yang tuh.. aku nak citer pasal pagi nie.. hahah.. masuk opis.. mmg cam bohsang jekr.. otak blur2 gitu.. hik..hik..hik.. al-maklumlah lama x masuk opis. Yg x bestnya pepagi datang opis, ngok.. pintu aku x berkunci... wow.. bahaya siott... kalau jadik paper... nak2 bilik bos.. sapa yang bertanggungjawab... aku x suka tul.. x suka.. x suka.. n x suka....

wat mood aku okess balik bila atas meja aku ada surat yang bertajuk... " Keputusan Peperiksaan ..........." n aku nya x sabo nak ngok result.. trus ngok lampiran, isi surat aku x baca dah... yes.. yes.. yes.. aku dok jerit sensorang lam bilik.. hahahha.. aku lulus akhirnya... setelah 2 tahun aku nunggu tuk amik exam nie, bulan 4 rie tuh aku duduki exam nie.. n now, akhirnya lulus gak... hahahha.. kengkawan aku yang lain termasuk junior aku semua dah kompem less then 1 year dorang berkhidmat.. aku.. dok terkontang-kanting kat sini.. huuuee.. sedih tul...

aku kol bahagian psm tadi.. aku dah lulus.. so.. kena wat per.. dorang kata aku kena isi borang.. borang yang bernama perakuan perkhdmatan... n bila tanya mana mau dapat dia suh aku carik kat sesapa yang ada itu borang.. aiyak.. bukan dorang tolong uruskan ker? hhmm.. sabo jekr ler aku... penin aku... tah arr ngok nnti camna.. nak kena carik plak borang tuh.. n photostat all the sijil2 n surat2 tuk disahkan oleh bos.. then bagi dorang.. kalau lambat aku buat.. means.. lambat lah proses kompemnyaa...

okess.. citer2 lain aku citer nnti kalau sempat.. aku ada menda nak settlekan.. al-maklum lah.. rie nie baru start keja setelah meninggalkan opis sekian lama.. hehe.. adioss..

No comments:

Others Entry

Related Posts with Thumbnails